| 22 augustus 2019
Onze dienstverlening begon in een samenwerking waarbij wij alles rondom het wonen regelen voor de expats van een grote multinational. Tot een jaar geleden huurde zij de woningen nog zelf, maar toen droeg deze organisatie bijna de hele portefeuille aan ons over. Zo ontstond een samenwerking die uniek is in Nederland.
Wij huren een groot aantal woningen voor deze multinational, waarbij wij ervoor zorgen dat expat medewerkers die naar Nederland komen altijd snel een mooi huis tot hun beschikking hebben. Een huis waarin alles is geregeld wat zij geregeld willen zien. Zoals een mooie inrichting, gas, water en licht, internet en TV aansluitingen, schoonmaak en alle andere zaken die nodig zijn om medewerkers prettig, goed en mooi te laten wonen. Kortom: om ze zich snel thuis te laten voelen, zodat ze zich zonder zorgen over randzaken vanaf dag 1 kunnen focussen op hun werk.
Sinds 1 januari van dit jaar bieden wij deze dienstverlening ook aan andere bedrijven aan. Want daar is vraag naar, merken wij. De woningmarkt is krap en de arbeidsmarkt ook. U wilt waarschijnlijk ook goed zorgen voor uw medewerkers, zodat ze met plezier voor uw bedrijf blijven werken. Voor expat medewerkers hoort alles rondom wonen daar zeker ook bij.
Merkt u ook:
Doordat wij beschikken over een groot netwerk, hebben wij kwalitatief goede woningen op goede locaties en zijn we niet afhankelijk van makelaars.
Voor uw huurders zijn wij voor alles rondom hun woning het aanspreekpunt gedurende de hele periode dat zij in Nederland verblijven. En zelfs nog daarvoor, als zij vanuit het buitenland de voorbereidingen treffen voor hun verblijf in Nederland. En dat geeft rust. Voor uw medewerkers en voor uzelf. En of het nu gaat om een woning voor 2 maanden of voor 2 jaar, wij hebben voor uw expats altijd een woning beschikbaar. Volledig gemeubileerd en op een A-locatie.
Wilt u meer weten over onze unieke dienstverlening? Neem contact met ons op, we vertellen u graag meer.